FAQ

Huren

Hoe werkt het huren van spullen? 

                • Kijk bij onze categorieën voor al onze verhuur spullen.
                • Vul je datum in en reserveer de items die je wilt huren
                • De website geeft automatisch weer of een item beschikbaar is of niet.

De prijs voor de gehuurde spullen is standaard voor 3 dagen. Wil je de spullen langer huren dan komt er per dag 25% van de totaal prijs bovenop. Zodra wij je mail ontvangen hebben nemen wij contact met je op. We bespreken dan de huurdatum en het ophalen/bezorgen. Lees voordat je bij ons huurt ook even de algemene voorwaarden.

Wanneer is mijn reservering definitief?

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen checken wij of alles klopt en in orde is. Je ontvang dan van ons een digitale offerte met een iDeal link voor de aanbetaling (30%). Nadat de aanbetaling is ontvangen is je reservering definitief.

Wat als items niet meer beschikbaar zijn?

Helaas kan het zijn dat spullen al verhuurd zijn op jou gekozen datum. Gelukkig hebben we voor veel items een passend alternatief.

Hoeveel dagen huur ik de spullen?

Je vult bij de datum je daadwerkelijke huurdatum in. Ons systeem reserveert dan automatisch de spullen ook de dag ervoor en de dag erna. De prijs is standaard voor drie a vier dagen (weekend). Valt je ophaal dag op zondag, dan wordt dit automatisch maandag (zonder extra kosten).

Hebben jullie een minimum bestedingsbedrag?

Nee, we verhuren vanaf elk bedrag. Je kunt de spullen zelf af komen halen of (tegen betaling) door ons laten bezorgen. Bezorgen doen wij voor een bedrag van €30,00 + €0,68 per gereden km (dus het aantal kilometers maal vier).

Betalen

Hoe gaat de  betaling in zijn werk?

Als je reservering is goed gekeurd ontvang je van ons een digitale offerte. In deze offerte staat een iDeal link voor de aanbetaling van je spullen. Als deze aanbetaling binnen is je reservering definitief. Vier weken voor je bruiloft/event ontvang je van ons een factuur met de restbetaling en de borg. Wij komen pas leveren als de complete factuur is betaald.

Betaal ik een borg? 

Nee, je betaald bij ons geen borg. Maar zijn de spullen niet compleet, kapot, niet schoon teruggebracht of wanneer spullen niet klaar staan in de daarvoor bestemde kratten/rolcontainers/kisten en onze chauffeur langer dan normaal bezig is met laden, dan brengen wij hiervoor kosten in rekening.

Wat gebeurd er als er spullen kwijt raken of kapot gaan? 

Spullen dienen volledig en heel te worden teruggebracht, mocht dit niet het geval zijn dan zullen wij hier kosten voor in rekening brengen.

Moet ik een aanbetaling doen?

Ja, als je aanvraag is goedgekeurd ontvang je van ons een mail met iDeal link voor de aanbetaling (30%). Pas nadat deze aanbetaling is gedaan is je reservering definitief.

Ophalen of bezorgen

Kunnen de spullen bezorgd worden? 

Ja kan dat! Wij bezorgen voor een bedrag van €30,00 + €0,68 per gereden km incl. BTW bezorgkosten (4x het aantal kilometers). Let op; wij komen de spullen alleen afleveren bij de voordeur. Je dient er zelf voor te zorgen dat er iemand is die de spullen in ontvangst kan nemen/op de goede plek kan neerzetten. Bij het ophalen dienen de spullen klaar te staan in de daarvoor bestemde rolcontainers/kratten.

Zetten jullie de spullen ook klaar? 

We kunnen je helpen bij de opbouw van je event (denk aan spullen op de goede plek zetten, bar in elkaar zetten etc). Hier rekenen we wel extra kosten voor. Wil je je event echt aangekleed hebben, huur dan èèn van onze stylistes is.

Hoe zitten de spullen verpakt? 

De meeste van onze spullen zitten in rolcontainers. Maar omdat we veel unieke items hebben kan niet altijd alles op een kar. Kleinere items zitten in bakken en kratten. Je dient er zelf voor te zorgen dat de spullen op (ongeveer) dezelfde manier weer wordt ingepakt (Tip: maak een foto van de ingepakte containers). De rolcontainers blijven op locatie en kunnen niet mee terug met onze koerier. (Ook omdat de spullen in containers klaar moeten staan bij ophalen)

Is het ook mogelijk om de spullen zelf op te halen? 

Ja dat kan! Je bent van harte welkom in onze loods in Schaijk. Voor zowel bezorgen als zelf ophalen geldt dat de tijden hiervoor altijd in overleg worden afgestemd. Als je de spullen zelf komt halen kan, dien je zelf te zorgen voor dekens/spanbanden en eventueel een zeil (bij aanhangwagen).

Hoe zitten de spullen verpakt als ik ze zelf kom halen?  

Als je de spullen zelf komt halen zijn alle spullen los. Je dient zelf te zorgen voor dekens, spanbanden, en eventueel een zeil (bij aanhangwagen).

Kunnen we ook kiezen om alleen de spullen te laten bezorgen, maar zelf terug te brengen? 

Ja hoor, alles is mogelijk, andersom kan dus ook! Vermeld dit even bij je offerte aanvraag.

Terugbrengen en andere vragen

Oeps, er is iets kapot gegaan of kwijt geraakt. 

Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. We proberen kapotte items altijd te repareren, hiervoor zullen we reparatiekosten berekenen. Kan een item echt niet meer gemaakt worden, dan zullen er vervangingskosten gerekend worden.

Hoe zit het met schoonmaakkosten? 

Artikelen dienen schoon te worden teruggebracht (behalve het servies en linnen). Dit betekent: Tafels en krijtborden schoon, kaarsvet verwijderd, tapijten schoon en droog, servies/bestek/dienbladen afgewassen, touwtjes, lintjes en bloemen verwijderd. Als dit niet het geval is zullen wij extra kosten in rekening brengen.

Ik zoek iets speciaals maar ik zie het niet in jullie assortiment

Ook al komen er maandelijks nieuwe spullen bij, het kan zomaar voorkomen dat we iets niet hebben. Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen kijken of we het alsnog kunnen vinden/kopen/maken voor jullie.

Kunnen jullie sponsoren of korting geven? 

Heb je echt een tof idee en een goede sponsor deal; aarzel dan niet en neem contact op.